BIP GOV
ARCHIWUM BIP WSSE SZCZECIN
AKTUALNA STRONA BIP DOSTĘPNA JEST POD ADRESEM: https://www.gov.pl/web/wsse-szczecin/bip
BIP Przetarg:

Przetarg na: dostawę odczynników chemicznych, produktów farmaceutycznych, odczynników do HPLC, filtrów, sączków, bibuły, papierków wskaźnikowych, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorca biologicznego, wzorców chemicznych i fizycznych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie

Data ogłoszenia: 2011-07-05 13:28:29

Data składania ofert: 2011-07-14 09:00:00

Data otwarcia ofert: 2011-07-14 10:00:00

OGŁOSZENIE

o rozpoczęciu przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 
125 000 euro
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie
ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, ogłasza przetarg nieograniczony
na:

„dostawę odczynników chemicznych, produktów farmaceutycznych, odczynników do HPLC, filtrów, sączków, bibuły, papierków wskaźnikowych, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorca biologicznego, wzorców chemicznych i fizycznych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie”

W ramach kodów CPV: 24000000-4, 15994200-4,  33698100-0, 33600000-6, 33631600-8 wg „Wspólnego słownika zamówień".

Bezpłatną Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można:

  • pobrać ze strony internetowej: http://www.wsse.szczecin.pl
  • odebrać w siedzibie przy ul. Spedytorskiej 6/7, pok. Nr 15 w godzinach od 7:25 do 15:00
  • przesłać pocztą na wniosek wykonawcy, przesłany na numer faxu: 091/462-46-40.
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7 odczynników chemicznych, produktów farmaceutycznych, odczynników do HPLC, filtrów, sączków, bibuły, papierków wskaźnikowych, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorca biologicznego, wzorców chemicznych i fizycznych zamieszczonych w poniższych tabelach (tabele do pobrania w ogłoszeniu poniżej):
  2. W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt Wykonawcy.
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w:
    • Przedmiocie zamówienia nr 1 – Odczynniki chemiczne;
    • Przedmiocie zamówienia nr 2 – Produkty farmaceutyczne;
    • Przedmiocie zamówienia nr 4 – Filtry, sączki, bibuła, papierki wskaźnikowe;
    • Przedmiocie zamówienia nr 5 – Certyfikowane materiały odniesienia;
    • Przedmiocie zamówienia nr 7 – Wzorce chemiczne i fizyczne. 

Wykonawca może składać ofertę na całość lub wybrane przez siebie poszczególne  pozycje w każdej z w/w części  zamówienia.
Na przedmiot zamówienia nr 3 - Odczynniki do HPLC i przedmiot zamówienia nr 6 – Wzorzec biologiczny, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  1. Zamawiający rozstrzygnie postępowanie, gdy wpłynie co najmniej jedna niepodlegającą odrzuceniu oferta.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Wymagany termin realizacji umowy:
    Do 31 grudnia  2011 r., przy czym
    Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni roboczych od daty pisemnego zamówienia złożonego przez Zamawiającego.
  4. O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    • posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć:

  1. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1   pkt 1-   4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2  do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i  społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie – Zamawiający może żądać, przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej -  Zamawiający może żądać umowy spółki cywilnej po wybraniu ich oferty, a przed zawarciem umowy.
  5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 i ust. 3
    1.  składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
      1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
      2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu,
      3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, oraz :
    2. składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy.
  6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.         Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt. 1  lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 5 stosuje się odpowiednio.                                                              

Niespełnienie powyższych warunków, bądź niedołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  1. Ponadto do oferty należy dołączyć ofertę cenową sporządzoną według formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100 % na każdą oferowaną pozycję.
  3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.    
  4. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  5. Oferty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 14 lipca  2011 roku do godz. 9:00 w siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7 pokój nr 15.
    Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 lipca 2011 roku o godz. 10:00 w siedzibie WSSE w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7 pokój nr 15.
  6. Termin związania ofertą – 30 dni.
  7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  8. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  9. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Nr Tytuł załącznika Typ Rozmiar Zmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1 Ogłoszenie (AAT.272.6.2011.Ogloszenie.pdf) pdf 898,00 KB 2011-07-05 13:30:27
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2 SIWZ (AAT.272.6.2011.siwz.pdf) pdf 3 329,63 KB 2011-07-05 13:30:41
Załączniki
Wyjaśnienia i modyfikacje
3 Pytani i odpowiedzi (AAT.272.6.2011- pytania i odpowiedzi2.pdf) pdf 238,23 KB 2011-07-11 14:09:41
4 pytanie i odpowiedzi 2 (AAT.272.6.2011- pytania i odpowiedzi.pdf) pdf 216,97 KB 2011-07-08 14:32:06
5 Pytania i odpowiedzi (AAT.272.6.2011- pytania odpowiedzi.pdf) pdf 237,19 KB 2011-07-07 09:59:25
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
Odwołania
Udzielenie zamówienia
1 Zawiadomienie o wyborze oferty (AAT.272.6.2011-Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf) pdf 1 264,75 KB 2011-07-22 10:48:40
  • Data opublikowania : 2011-07-05 13:28:29
  • Data ostatniej modyfikacji : Dokument nie modyfikowany
  • Informację wprowadził : Elżbieta Pietrusińska
  • Odpowiedzialny za treść : Marcin Szewczyk
  • Podmiot udostępniający informację : WSSE Szczecin

Pobierz Acrobar Reader https://get.adobe.com/pl/reader/ do prawidłowego odczytywania treści zamieszczonych plików.

Zgodność z rozporządzeniem: W sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych

Projekt i wykonanie: WSSE Szczecin, Sekcja Informatyki; telefon 91 462 40 60 w 159

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2011-2019

Wersja serwisu 1.1, Problemy, uwagi bądź propozycje proszę zgłaszać na adres: wsse.szczecin@pis.gov.pl

X
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.