BIP GOV
ARCHIWUM BIP WSSE SZCZECIN
AKTUALNA STRONA BIP DOSTĘPNA JEST POD ADRESEM: https://www.gov.pl/web/wsse-szczecin/bip
BIP Przetarg:

Przetarg na: ?dostawę akcesoriów do chromatografii i spektrometrów absorpcji atomowej, naczynek chromatograficznych z zakrętkami i zamknięciami do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie?

Data ogłoszenia: 2011-07-12 10:25:42

Data składania ofert: 2011-07-22 09:00:00

Data otwarcia ofert: 2011-07-22 10:00:00

o rozpoczęciu przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej
125 000 euro

Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie
ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, ogłasza przetarg nieograniczony
na:

„dostawę akcesoriów do chromatografii i spektrometrów absorpcji atomowej,
naczynek chromatograficznych z zakrętkami i zamknięciami
do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie”

W ramach kodów CPV: 38000000-5, 33141310-6, 31514000-2, 33793000-5, 19520000-7 wg „Wspólnego słownika zamówień".

Bezpłatną Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można:

  • pobrać ze strony internetowej: http://www.wsse.szczecin.pl
  • odebrać w siedzibie przy ul. Spedytorskiej 6/7, pok. Nr 15 w godzinach od 7:25 do 15:00
  • przesłać pocztą na wniosek wykonawcy, przesłany na numer faxu.: (91) 462-46-40.
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7, akcesoriów do chromatografii i spektrometrów absorpcji atomowej, naczynek chromatograficznych z zakrętkami i zamknięciami wymienionych i opisanych w tabelach poniżej: (tabela do pobrania poniżej)
  2. W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy.
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w:
    - Pakiecie nr 1 - Akcesoria do chromatografii
    - Pakiecie nr 2 - Akcesoria do spektrometrów absorpcji atomowej.
    Wykonawca może składać ofertę na całość lub wybrane przez siebie części zamówienia bądź na poszczególne pozycje w każdej z części zamówienia.
    Na Pakiet nr 3 i 4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.
  4. Zamawiający rozstrzygnie postępowanie, gdy wpłynie co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Wymagany termin realizacji umowy:
    Do 31 grudnia  2011 r., przy czym
    Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni roboczych od daty pisemnego zamówienia złożonego przez Zamawiającego.
  7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1   pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2  do SIWZ.
        W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną,
      2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert. 
        W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy  z Wykonawców składających ofertę wspólną.
        Jeżeli wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą – składa oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
      3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert, 
      4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
        W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - Zamawiający może żądać umowy spółki cywilnej po wybraniu ich oferty, a przed zawarciem umowy.
      5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 i ust. 3 :
        1. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
          1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
          2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu;
          3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia,
            oraz :
        2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy.   
      6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert. 
        Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert. 
        Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 zastępuje się je dokumentami  zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 6 stosuje się odpowiednio.
        Niespełnienie powyższych warunków, bądź niedołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Ponadto do oferty należy dołączyć ofertę cenową sporządzoną według formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.
  9. Kryterium oceny ofert: cena 100 % na każdą oferowaną pozycję w Pakiecie nr 1 - Akcesoria do chromatografii,  w Pakiecie nr 2 - Akcesoria do spektrometrów absorpcji atomowej oraz 100 % na Pakiety nr 3 i 4.
  10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 - ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
  11. Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium.
  12. Oferty w zamkniętych kopertach należy :
    • składać do dnia 22  lipca  2010 roku do godz. 9:00 w siedzibie WSSE w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7 pokój nr 15.
    • Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 lipca 2011  roku o godz. 10:00 w siedzibie WSSE w Szczecinie przy  ul. Spedytorskiej 6/7 pokój nr 15.
  13. Termin związania ofertą – 30 dni.
  14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Nr Tytuł załącznika Typ Rozmiar Zmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1 Ogłoszenie o przetargu (AAT.272.8.2011-ogloszenie.pdf) pdf 736,22 KB 2011-07-12 10:27:05
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2 SIWZ (AAT.272.8.2011-siwz.pdf) pdf 2 624,90 KB 2011-07-12 10:27:19
Załączniki
Wyjaśnienia i modyfikacje
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
Odwołania
Udzielenie zamówienia
1 Informacja o wyborze oferty (AAT.272.8.2011-Informacja o wyborze oferty.pdf) pdf 2 651,00 KB 2011-08-09 12:14:43
  • Data opublikowania : 2011-07-12 10:25:42
  • Data ostatniej modyfikacji : Dokument nie modyfikowany
  • Informację wprowadził : Marcin Szewczyk
  • Odpowiedzialny za treść : Elżbieta Pietrusińska
  • Podmiot udostępniający informację : WSSE Szczecin

Pobierz Acrobar Reader https://get.adobe.com/pl/reader/ do prawidłowego odczytywania treści zamieszczonych plików.

Zgodność z rozporządzeniem: W sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych

Projekt i wykonanie: WSSE Szczecin, Sekcja Informatyki; telefon 91 462 40 60 w 159

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2011-2019

Wersja serwisu 1.1, Problemy, uwagi bądź propozycje proszę zgłaszać na adres: wsse.szczecin@pis.gov.pl

X
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.