X
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
BIP
Przetarg:
Przetarg na: ?dostawę akcesoriów do chromatografii i spektrometrów absorpcji atomowej, naczynek chromatograficznych z zakrętkami i zamknięciami do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie?
Data ogłoszenia: 2011-07-12 10:25:42
Data składania ofert: 2011-07-22 09:00:00
Data otwarcia ofert: 2011-07-22 10:00:00
o rozpoczęciu przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej
125 000 euro
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie
ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, ogłasza przetarg nieograniczony
na:
„dostawę akcesoriów do chromatografii i spektrometrów absorpcji atomowej,
naczynek chromatograficznych z zakrętkami i zamknięciami
do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie”
W ramach kodów CPV: 38000000-5, 33141310-6, 31514000-2, 33793000-5, 19520000-7 wg „Wspólnego słownika zamówień".
Bezpłatną Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można:
- pobrać ze strony internetowej: http://www.wsse.szczecin.pl
- odebrać w siedzibie przy ul. Spedytorskiej 6/7, pok. Nr 15 w godzinach od 7:25 do 15:00
- przesłać pocztą na wniosek wykonawcy, przesłany na numer faxu.: (91) 462-46-40.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7, akcesoriów do chromatografii i spektrometrów absorpcji atomowej, naczynek chromatograficznych z zakrętkami i zamknięciami wymienionych i opisanych w tabelach poniżej: (tabela do pobrania poniżej)
- W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy.
-
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w:
- Pakiecie nr 1 - Akcesoria do chromatografii
- Pakiecie nr 2 - Akcesoria do spektrometrów absorpcji atomowej.
Wykonawca może składać ofertę na całość lub wybrane przez siebie części zamówienia bądź na poszczególne pozycje w każdej z części zamówienia.
Na Pakiet nr 3 i 4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. - Zamawiający rozstrzygnie postępowanie, gdy wpłynie co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Wymagany termin realizacji umowy:
Do 31 grudnia 2011 r., przy czym
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni roboczych od daty pisemnego zamówienia złożonego przez Zamawiającego. -
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć:-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, -
Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Jeżeli wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą – składa oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert,
-
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - Zamawiający może żądać umowy spółki cywilnej po wybraniu ich oferty, a przed zawarciem umowy. -
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 i ust. 3 :
-
składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu;
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia,
oraz :
- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy.
-
składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-
Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 6 stosuje się odpowiednio.
Niespełnienie powyższych warunków, bądź niedołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
- Ponadto do oferty należy dołączyć ofertę cenową sporządzoną według formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.
- Kryterium oceny ofert: cena 100 % na każdą oferowaną pozycję w Pakiecie nr 1 - Akcesoria do chromatografii, w Pakiecie nr 2 - Akcesoria do spektrometrów absorpcji atomowej oraz 100 % na Pakiety nr 3 i 4.
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 - ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
- Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium.
-
Oferty w zamkniętych kopertach należy :
- składać do dnia 22 lipca 2010 roku do godz. 9:00 w siedzibie WSSE w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7 pokój nr 15.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 lipca 2011 roku o godz. 10:00 w siedzibie WSSE w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7 pokój nr 15.
- Termin związania ofertą – 30 dni.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
Ogłoszenie o zamówieniu | ||||
1 | Ogłoszenie o przetargu (AAT.272.8.2011-ogloszenie.pdf) | 736,22 KB | 2011-07-12 10:27:05 | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | ||||
2 | SIWZ (AAT.272.8.2011-siwz.pdf) | 2 624,90 KB | 2011-07-12 10:27:19 | |
Załączniki | ||||
Wyjaśnienia i modyfikacje | ||||
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
Odwołania | ||||
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Informacja o wyborze oferty (AAT.272.8.2011-Informacja o wyborze oferty.pdf) | 2 651,00 KB | 2011-08-09 12:14:43 |
- Data opublikowania : 2011-07-12 10:25:42
- Data ostatniej modyfikacji : Dokument nie modyfikowany
- Informację wprowadził : Marcin Szewczyk
- Odpowiedzialny za treść : Elżbieta Pietrusińska
- Podmiot udostępniający informację : WSSE Szczecin