Nabór został zakończony.
wymagane kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Doskonała znajomość systemów MS Windows 7;
- Znajomość administracji systemami MS Windows Server 2008 R2 / 2012 R2;
- Znajomość zagadnień związanych z Active Directory i usług serwerowych Windows;
- Znajomość zakresu instalacji i zarządzania serwerami Windows;
- Znajomość pakietu MS Office 2007 / 2010: Outlook, Word, Excel, Power Point
- Znajomość budowy i zarządzania sieciami LAN, WAN;
- Znajomość wirtualizacji MS Hyper-V w wersji Core;
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem centralami telefonicznymi;
- Znajomość zagadnień związanych z PHP, CSS, MySQL;
wymagania dodatkowe:
- Certyfikaty Microsoft będą dodatkowym atutem;
- Umiejętność analitycznego, szybkiego myślenia;
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów;
- Kreatywność oraz chęć uczenia się;
- Znajomość systemu Trezor będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość centrali telefonicznych Call-eX (Datera) będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość technologii VoIP będzie dodatkowym atutem
Osoby zainteresowane, spełniające wyżej wymienione wymagania, proszone są o składanie ofert do dnia 10 marca 2016r. (curriculum vitae, listu motywacyjnego, kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie) osobiście w kancelarii WSSE w Szczecinie lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, bądź faksem na nr 091/46-24-640 lub e-mailem sekretariat@wsse.szczecin.pl
W ofercie prosimy o wpisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. , poz.1182)”.