Nabór został zakończony.
wymagane kwalifikacje:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru
- wykształcenie wyższe zawodowe o profilu ekonomicznym oraz 2 lata stażu w księgowości,
- wykształcenie średnie zawodowe o profilu ekonomicznym oraz 4 lata stażu w księgowości,
- dobra znajomość Microsoft Excel, Word, Power Point.
wymagania dodatkowe:
- ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem, ewidencją środków trwałych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- znajomość zagadnień związanych z wydatkowaniem budżetowym w układzie zadaniowym;
- znajomość sporządzania miesięcznych, kwartalnych i rocznych zbiorczych sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków i dochodów budżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- znajomość obsługi informatycznego systemu obsługi państwa TREZOR;
- komunikatywność,
- rzetelność,
- systematyczność,
- umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziana znajomość programu finansowego SFINKS
Osoby zainteresowane, spełniające wyżej wymienione wymagania, proszone są o składanie ofert do dnia 13 marca 2017r. (curriculum vitae, listu motywacyjnego, kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie) osobiście w kancelarii WSSE w Szczecinie lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, bądź faksem na nr 091/46-24-640 lub e-mailem sekretariat@wsse.szczecin.pl
Kandydaci do objęcia stanowiska będącego przedmiotem ogłoszenia są zobowiązani do przygotowania i złożenia następujących dokumentów:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys – curriculum vitae;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe - świadectw pracy, opinie z poprzednich miejsc pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal - zaświadczenie o zatrudnieniu;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182)
Kserokopie dokumentów wymienionych w punktach 3 – 4 muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w punkcie 1 i 2 oraz oświadczenia wymienione w punktach 5 - 6 muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.