wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, chemia,
- dobra znajomość obsługi programów: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Accessoraz ArcGIS,
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i znajomość postępowania administracyjnego,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej,
- sumienność i dokładność w wypełnianiu powierzonych obowiązków,
- kreatywność oraz chęć zdobywania wiedzy,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- systematyczność,
- dyspozycyjność.
Osoby zainteresowane, spełniające wyżej wymienione wymagania, proszone są o składanie ofert do dnia 06 października 2017r. (curriculum vitae, listu motywacyjnego, kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie) osobiście w kancelarii WSSE w Szczecinie lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, bądź faksem na nr 091/46-24-640 lub e-mailem sekretariat@wsse.szczecin.pl